..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

lørdag den 4. juni 2011

Den nye tid

Jeg føler en trang til at brække mig. Jeg kan ikke længere mærke alkoholen i mit blod, men det ligger stadig begravet i mavesækken sammen med fudemands McD' mad. Fy for helvede, hvor er man dog ulækker. Og svagdrikker, for at sige det mildt. Nu var det jo også noget tid siden jeg sidst havde drukket, men ligefrem at blive beruset efter to øl. Seriøst? Åbenbart. Tak krop. Tak for at være svækket af helveds til. Men ja, sådan kan det jo gå til.

Jeg havde jo besluttet mig for at klippe mig karse, og jeg havde besluttet mig så bestemt, at det skulle være lige nu og her. Gerne inden jeg tog ind til Vesterport og drak mig fuld og mødtes med de andre. Sådan gik det ikke til. Primært fordi at der åbenbart ikke findes nogen i Brønshøj, som ejer en trimmer (WHY!?). Da vi sad i taxaen på vej mod Dybbelsbro skrev jeg en sms til Jonas. Om han ville blive meget ked af hvis jeg klippede mig karse. Jeg vidste godt at tanken gik ham på. At han hader tøser uden hår og at han slet ikke vil se mig korthåret. Samtalen endte derfor ud i en længere diskussion, hvor han sagde at han ikke kunne ses med mig, hvis jeg var korthåret. Jeg forstod det som om at han ikke ville være sammen med mig, hvis det var - hvilket jeg lidt stadig tror. Jeg ved det ikke. For helvede. Jeg var så fuld da vi skrev sammen. Jeg kan ikke engang huske hvad jeg skrev. Men jeg kan huske at jeg klynkede og sagde at jeg priotererede ham højest. Hvilket jeg selvfølgelig gør. Jeg synes bare ikke at det kan være rigtigt at det er ham der bestemmer over hvordan jeg skal se ud. For selvfølgelig er det ikke det. Selvom jeg ikke bryder mig om snakebite - hvilket han godt ved - ville jeg aldrig bede ham om at lade vær med at få det. Og jeg ville bestemt ikke lade det påvirke noget, hvis han så valgte at gøre det. Men manden mener åbenbart at dét om jeg har hår på den ene side af hovedet eller ej, skal vælge skæbnen for os - sådan forstår jeg det i hvert fald. Så i min fuldhed har jeg ringet til ham en million gange. Jeg har endda lagt en besked, som jeg ikke tør blive mindet om. Jeg husker den som rigtig klynkende og noget med "JEG HOLDER SÅ MEGET AF DIG". Det kan kun blive godt.

Men nu er jeg hjemme igen. Klokken er næsten halv fire og det er ved at blive lidt lyst udenfor. Ellers er jeg bare galt på den.. Jeg satte Erykah Badu på så snart jeg åbnede computeren. Jeg har haft lyst til den hele aftenen, selv om det var udemærket musik der blev spillet til Distortion. Men fandme også kun OK musik. Nu ligger jeg og hører Wanda Jackson, som Jonas har lagt ind i mit iTunes. Jeg ville ønske at jeg kunne få fat på ham. Jeg ville ønske at han var ligeglad med mit hår. Mit hår!? Det ligner jo lort i forvejen, for fanden.

1 kommentar:

Pages