..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

mandag den 20. juni 2011

Bemærk de skjulte ord

Burde sove. Burde virkelig bare sove. Jeg er i tvivl om hvorvidt jeg vil falde i søvn til musik eller ej, og svaret virker for uoverskueligt til at jeg gider at komme frem til noget. Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke sover. Jeg skal op til eksamen i morgen - matematik mundtligt. Fuck mig. I stedet har jeg hørt Agnes Obels album igennem fire eller fem gange nu. Jeg har stenet tumblr, tænkt på om jeg skulle skrive til Jonas eller ej og valgte at lade vær. Jeg fik en anonym henvendelse på formspring og vidste straks hvem det var. Fik et stik i maven af savn. Jeg skrev med hende og overvejede hvordan det hele ville være, hvis det nu stadig var os to. Som dengang. Det underlige er at jeg snakker om hende tit. Ubevidst. Fordi at hun var en del af mig dengang. Det er mærkeligt.

Dagen i dag har ikke rigtigt budt på noget. Ikke noget spændende eller utraditionelt. Den har været lækker though. Holme, Emma og jeg valgte at tage på Maccen for sidste gang i EVN-historien og fede den. Vi snakkede om alt og intet og fordele ved at komme hjem efter efterskolen. Men det ligger stadig i baghovedet: at intet bliver som det er nu. At alt vil ændre sig. Om så kort tid. Yeah well. Om to dage er der sommerfest og jeg glæder mig ikke rigtigt. Glæder mig til at blive fuld og drikke mig mod til at snakke med de der personer, som jeg ved at jeg ikke ville snakke med ellers. Mere specifikt: de to personer. Temaet er firser. 80'er. Seriously? Hele mit skab er sort og grimt, jeg har fandme ikke noget firsertøj. For helvede. Jeg savner Svane. Af en eller anden grund har hun ikke været her hele weekend og er ikke kommet tilbage endnu. Åh. Jeg burde gå i seng. Jeg er træt og jeg kommer til at dø til eksamenen i morgen, hvis jeg ikke falder i søvn. Desuden har jeg ikke læst op overhovedet. Den må også klares i morgen.
P.s. Du så godt ud i dag. 

Det forbander mig at du sætter lås på min mund. 
Jeg tror at du er bange for at høre mine tanker. 

2 kommentarer:

  1. du skal bare gå som 80'er goth.

    SvarSlet
  2. Men funger' den som skaldet også? Åh, de havde så forbandet meget hår i 80'erne. Men god idé!

    SvarSlet

Pages