..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

torsdag den 19. maj 2011

This house is a circus

Det er længe siden jeg har haft det, som jeg har det lige nu. Med sommerfugle i maven bare på grund af en uskyldig sms. Jeg ringede til Jonas ved et tilfælde. Bare fordi jeg havde lyst til at snakke med ham. Jeg snakkede med min mor om det i går og hun er virkelig helt OK med det. Det er ret lækkert. Hun er i sandhed en skøn kvinde.

Jeg har absolut intet lavet i dag. Jeg stod op klokken 12:30 og satte mig til at se Futurama. Jeg lavede noget rigtig ulækkert morgenmad og lagde mig i sengen igen. De gamle kom hjem og vi tog alle middagslure. Jeg stod op inden aftensmaden. Udhvilet og rundt på gulvet. Det er længe siden jeg har sovet en hel dag væk, bare sådan. Når jeg prøver henne på skolen kan mit sind stadig ikke slappe af. Jeg er nødt til at tage hensyn til madtider og mødetider og jeg ved ikke hvad. Men så stod jeg op og satte mig ind og spiste pitabrød med de andre. Alle iført morgenkåbe. Det var sikkert et smukt syn. Så nu sidder jeg igen her: i min seng. Jeg lytter til Arctic Monkeys nye plade og overveje at tænde endnu en smøg. Jeg har lyst til at drikke mig fuld. Jeg har ikke været fuld i evigheder. Jeg kan ikke engang huske hvornår sidste gang var. Skræmmende. Jeg glæder mig til på lørdag, når jeg tager til Maribo med Grenen. Vi skal ned til Mads og drikke os fulde. Sådan virkelig, virkelig fulde. Det bliver fantastisk. Og så skal den næste uge bare gå. Ja, dagene skal bare gå, indtil jeg kan kysse med ham Jonas igen. Åh.

"Du er sød. Jeg kan ikke vente 
med at kysse dig. Meget!"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages