..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

søndag den 22. maj 2011

Tankeløs

Efter jeg i lang tid i går havde siddet og overvejet at ringe til Mads, for at fortælle ham at jeg ikke kom til Maribo, valgte jeg i stedet at ringe til Holme. Hun var alene hjemme, så jeg hoppede i noget tøj og gik ned til hende. Jeg forklarede hende om min latterlige weekend og hun fortalte om sin. Men dagen var fantastisk og det samme var natten. Vi brugte det meste af aftenen oppe hos mig, fordi at vi havde gæster. Vi fik tilbudt øl og piña colada og takkede pænt ja til det hele. Klokken lort gik vi ned til Holme for at hente Singstar og for at købe fire six-packs og guf. Det var en ret hyggelig aften.


Sent besluttede vi os for at gå ned til hende og satte Titanic på. Den forbandede film. Jeg græd overraskende nok ikke, selv om jeg godt kunne mærke at jeg var lige på nippet. Jeg er nok blevet hærdet efter at have set den så mange gange. Da vi endelig gik i seng tog det hundrede år for mig, for at falde i søvn. Jeg lå og vendte og drejede mig. Jeg tænkte på Jonas. Jeg forestillede mig hans arme omkring mig. Jeg savner ham. At jeg ikke har set ham i denne weekend, har givet mig endnu større lyst til at baile fra bliveweekenden i denne uge. Jeg vil så gerne se ham. Åh. Jeg er tom for hovedet.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages