..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

søndag den 29. maj 2011

Luderluderluder

Jeg valgte at ringe til Jonas, med forventninger om at han ikke tog den. Mit hjerte bankede hårdt. Han tog den med et "What up?", som om at intet var hændt. Han spurgte om jeg ikke kunne ringe når han var kommet hjem til sin far og så lagde vi ellers på. Af en eller anden grund, sidder jeg nu med tårer i øjnene. Jeg har slet ikke lyst til at snakke med ham, hvis det han prøver på er at ignorere alt der skete i går. Og jeg har heller ikke lyst til at snakke med ham, når han taler til mig på den måde; som var jeg hvem som helst. Jeg har ikke lyst til at jeg i går modtog beskeder om at jeg var det smukkeste han vidste, og at jeg så i dag kan ringe senere med et irriteret toneleje.

Årh jeg ved ikke. Det er fandme en grim dag i dag. Og du er fandme også grim. Og du har sikkert PMS og kan tage et skib ud af Nyborg, indtil du igen er glad og til at høre på. Tak.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages