..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

tirsdag den 31. maj 2011

Jeg burde virkelig

Det har været en ganske rolig dag. Jeg tror inderst inde at alle på efterskolen venter på det samme: at komme hjem. Ikke bare i weekenderne eller i de små ferier, men vi venter alle sammen på at komme hjem. Til sommerferie, til det vandte og til noget nyt. Jeg sov den første halvdel af dagen væk, hvor jeg ellers burde have skrevet dansk synopse. Det fik jeg ikke gjort, men jeg har dog skrevet lidt på den her i eftermiddags. Maja sagde at jeg ikke skulle sove, men jeg havde været vågen (endnu engang) den halve nat. Men det var rart. Jonas og jeg snakkede i årtier. Og i morgen ser jeg ham. I morgen er han i toget, når jeg stiger på og så kan jeg kysse og blive overvældet af lykke.

Ahrens og jeg var også ude og tage billeder i skoven. Jeg havde hevet Kim Ommes motherfucker store objektiv med mig, så jeg tog nogle (efter min mening) ret sprøde billeder. Årh.

Dette tog jeg i dag

 Lass, Werner og Michael - all gayed up. Jeg elsker jer
Ja jaa...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages