..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

mandag den 16. maj 2011

Gråt vejr

I morges vågnede jeg få minutter før vi havde husmøde. Som altid var jeg overmodig og iførte mig en t-shirt og et par meget korte shorts. Da jeg skulle over til medielokalet, opdagede jeg hurtigt at det ikke var det rette outfit til en dag som denne. En grå og kedelig regnvejrsdag. Vi havde ikke timer efter matematik så jeg sov til klokken halv et. V5 har set uhyggeligt tomt ud i dag. Jeg føler ellers altid at Majas og mit værelse er farvestrålende og varmt, men det har haft et underligt gråt skær hele dagen. Jeg ved at det skyldes himlens kontrast, men det har sat et præg på mit humør. Men det har nu været en meget rar dag alligevel. Holme og jeg gik i Aldi og købte is og guf og satte os til at se "How I Met Your Mother".

Jeg har frosset hele dagen, trods at jeg skiftede tøj til lange bukser og hættetrøje. Det er mærkeligt. Jeg tog et langt bad, men end ikke vandets varme stråler kunne få mig varm. Jeg stod længe og justerede på temperaturen. 39 grader fungerede ikke. Det gjorde 50 grader heller ikke. Min hud blev bare rød og irriteret  og badeværelset blev dugget til, fordi at jeg nægtede at åbne vinduet. Jeg ved ikke hvorfor. Måske er jeg ved at blive syg. Måske har jeg bare vænnet mig for meget til at have varme arme omkring mig. Måske. Jeg har ikke flere penge på min telefon, hvilket er noget lort da vi kun er halvvejs igennem måneden. Jeg skal have snakket med min mor for at spørge om Jonas må komme i 'ferien'. Jeg håber at hun siger ja. Og så skal jeg spørge om jeg må komme med Mads og Gren til Maribo og fulde mig i øl med sang. Det bliver lækkert, selv om jeg er skeptisk omkring tanken. Nå ja, og så er jeg selvfølgelig nødt til at bede om penge på telefonen, så jeg måske kan komme igennem ugens løb uden at savne Jonas alt for meget. Han har sendt mig en sms, som jeg endnu ikke har svaret på - fordi at jeg ikke kan. Jeg hader det.

Det er også Majas fødselsdag i dag. Jeg har næsten ikke set hende hele dagen. Det er måske også derfor at vores værelse har set umenneskeligt tomt ud. Jeg havde besluttet mig for at købe mango til hende i Aldi, men de så hverken modne eller indbydende ud, så jeg prøver at gå derned i morgen igen. Hun er den bedste roomie man kunne tænke sig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages