..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

søndag den 29. maj 2011

Fuck shit up

Jeg ringede pænt til Jonas for at spørge om han gad at tage det tog som ankom på Nyborg St. klokken 15:00 på onsdag. Vi havde snakket sammen før om dagen, hvor han var glad og nævnte at han ville ønske at vi havde set hinanden i weekenden. Men da jeg ringede var han ikke glad. Hans tone var irritabel og kort efter vi havde lagt på, fik jeg en besked på Facebook: om jeg ikke kunne lade vær med at ringe når jeg alligevel ikke havde tid til at snakke. Jo, det er også irriterende selvfølgelig. Men jeg ville jo bare lige høre.. Jeg spurgte hvorfor at han var mut, og så udviklede det sig ellers til en lang diskussion om afstand og penge. Det var ikke en rar samtale. Pludseligt loggede han af. Jeg spurgte om jeg måtte ringe til ham, fik et "Nej." og siden har vi så ikke snakket. Jeg er henrykt. Så nu savner jeg ham og jeg frygter. Hold kæft, hvor jeg frygter.

Nå, Anders har været her fra i går til i dag. Det har været rigtig hyggeligt at have ham på besøg og give ham indsigt i mit efterskoleliv. Jeg føler at jeg er en elendig vært dog. Jeg kan ikke rigtigt forklare det, jeg tror bare at jeg bekymrer mig i vilde mængder, over hvad min gæst vil lave, og hvad min gæst har forventet. Men jeg tror (håber) at han har fundet weekenden hyggelig. Jeg er ked af at min samtale med Jonas har ødelagt mit humør i dag, for jeg ønskede det bedste for Anders. For helvede også. Jeg ved ikke hvad jeg skal sige. Jeg skal til at se "P.S. I love you" med Holme, og forventer at græde en helveds masse. Det bliver fantatisk. Verden står mig til halsen i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages