..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

fredag den 27. maj 2011

"Du' grim"

Fik her til aftenen snakket med en halvfuld Jonas, som var rigtig glad og rigtig kærlig. Det var rart at høre hans stemme igen, og efter at jeg fortalte ham om mine tanker omkring samtalen i fredags, gik denne samtale rigtig godt. Faktisk bedre end før, efter min mening. Vi var rigtig vamle og snakkede om hvor meget vi glædede os til at se hinanden igen og jeg ved ikke hvad. Lækkert. Vi havde vidst en halv samtale om at ringes igen senere, men jeg ved ikke hvor meget den bliver til, nu hvor klokken er tyve i to. Men ak jo, natten er jo ung endnu. Jeg har siddet og gamet den halve nat væk med Holme. Sims 3 is on again! Vi har lavet Ahrens, Holme og jeg i spillet samt vores tre fyre - Chad-Michael Murray, Enrique Iglesias og Hr. Jonas. Og selv om det er et åndssvagt spil (jeg elsker det), synes jeg nu at det var lidt sødt at Jonas og jeg klingede sammen fra starten, hæhæ.

Well, well. Her er nogle billeder fra i dag:

 Det her er fra i går.. Og jeg ser real shiny ud - not
Taget af Mathilde Ahrens <3
 Så det..
 This is so charming <3

 Det er så mig når jeg griner
..og mig når jeg bliver fucking SVITSET på en brændenælde. Ekstremt
Fjernet af Mathilde Ahrens!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages