..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

fredag den 20. maj 2011

Det at være søvnløs

Jeg vidste at min 5 timers middagslur ville give bagslag. Så her sidder jeg. Klokken har passeret 03:30 og jeg har gåsehud på hele kroppen, grundet mit vindue som har stået åbent. Forsøget på at fjerne bare lidt af røgen, som ellers hænger fint under loftet mislykkedes. Jeg brugte en lille time på at ligge og vende og dreje mig, før jeg besluttede at ryge endnu en godnatsmøg og tænde computeren igen. Anders skrev til mig sent og vi lavede en hurtig aftale om at mødes på Strøget i morgen. Det bliver lækkert, på trods af at han ikke har svaret på min "Skal vi bare mødes klokken 13:00?"-besked. Så nu er mobilen sat til at vække mig, selv om jeg ikke på nuværende tidspunkt kan forestille mig søvn. Jeg har også fået snakket med Jonas. Ganske kort, men jeg fik da hørt hans stemme. Han er i Aalborg lufthavn, fordi at han skal springe i faldskærm i morgen. "Men nu har jeg da set byen! Her er lækkert", sagde han. Det gav mig et stik i brystkassen. Jeg gider ikke at tænke på at han flytter til Aalborg. Forbandede Aalborg som ligger stupide 414 km. fra Brønshøj. På en måde ville jeg ønske at han ombestemte sig. At han ikke ville bryde sig om sine studier og at han ville savne Kolding. Men det ville være egoistisk af mig. Og selvfølgelig vil jeg have at han har det godt, om så det betyder små 5 timers rejse. 5 timer.. Men det er også 5 år af hans liv det drejer sig om. Og vi har formodentlig en del af sommerferien sammen, og det kunne være lidt lækkert at tilbringe den i hans kommende lejlighed. Ja. Og jeg har jo heller aldrig været i Aalborg før.

Jeg har skoddet min sidste smøg for i nat og sat Type O Negative på. Og nu vil jeg prøve at sove og glemme tankerne som stikker mig i brystet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages