..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

mandag den 23. maj 2011

At gøre sig tanker

Var for en gangs skyld oppe til morgenmaden i morges, både ordenligt klædt på og frisk. Jeg fik endda 'rengjort' mit område (Som jeg overraskende nok har med Bornholmeren, igen, igen, igen). Jeg synes egentlig at det var en ganske fin morgen. Jeg tog til lægen, til gynækolog for at få en ny recept til p-piller. Oh, what a joy. I stedet for mine gamle Yasminelle har jeg så fået nogle nye, som er 200 kroner billigere. Det synes jeg er en ganske sweet deal. Men vi har ikke rigtig lavet noget i dag. Jeg har lige været ude og spille fodbold med Werner, Daniel, Lass, Monne og Simon. Det var fandme sjovt.

Jonas og jeg har ikke skrevet hverken i dag eller i går. Jeg overvejer lidt at ringe til ham, men jeg har ingen idé om hvad han laver - om han har tid eller om han har lyst. Sidst vi snakkede var han ikke i særlig godt humør, og det er skide svært. Svært når det er en side af ham, som jeg slet ikke kender. For, som han selv siger det, er han virkelig positiv og næsten altid glad. Jeg ved ikke hvordan jeg skal tackle det. Om jeg skal give ham tid og lade ham komme til mig, eller om jeg bare skal prøve mig frem. Åh dog. En anden tanke jeg også har gjort mig, er at jeg virkelig holder af at bo sammen med Maja. Sådan virkelig. Det slog mig at jeg om små 32 dage ikke skal bo sammen med hende mere. Derfor overvejer jeg at bo sammen med hende fremover også. Altså måske når jeg er færdig med gymnasiet eller noget lignende. Måske før det. Problemet ved det er jo så bare at hun bor i Jylland. Hm!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages