..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

søndag den 29. maj 2011

Ak ja

Holme og jeg tog ned og åd os fede i pizza på Pappas. Inden det fik jeg fat på Jonas igen, og nu er det hele vidst okay. Eller det er det. For at være ærlig tror jeg igen at den kvindelige og den mandelige hjernes forskel har slået igennem. Jeg tror slet ikke at knægten har tænkt på det, på samme måde som jeg. Måske har han slet ikke tænkt på det. Men han kommer på onsdag og møder mig i toget, og det er jeg rigtig glad for. Jeg savner ham ulideligt meget.

Nå, men nu sidder jeg og ser Harry Potter 7 i hyggekrogen med hus 4. Det er ret hyggeligt. Det har faktisk været en ganske OK weekend, i forhold til at vi har haft undervisning og 'aktiviteter'. Men ja.. Det hele er ganske dejligt. Længe leve PMS og vrede øjeblikke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages