..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

onsdag den 27. april 2011

Under kontrol

Jeg snakkede med min mor tidligere i dag, omkring Jonas' besøg. Det lader til at vi ikke kan have ham ovre i weekenden, og ej heller mig. Ved 16-tiden skrev han endelig til mig og jeg forklarede ham hvordan det stod til. Men. Nu har vi en aftale alligevel. På lørdag. Her på skolen. Det bliver underligt at have besøg her. Især af ham. Men det bliver også så magisk, at jeg nok ikke lægger mærke til det alligevel. Jeg spurgte om han var sikker på at han ville besøge mig, nu hvor det vrimler med små unger på 16 år. Det var han. Han ringede for at sige godnat og det var fantastisk at høre ham igen. Årh.

Og dagen har været solrig og fantastisk og jeg har både været på café med Emma og drukket kaffe for 5 kroner og spillet volleyball med Simon, Bork, Werner og Morten. Det var forfærdeligt og jeg bristede af grin. Det er dejligt at det hele er så farverigt og lyst og at solens stråler endeligt er nok til at holde varmen. Det bliver en lang uge med henblik på lørdagen. Den fantastiske lørdag der kommer mig i møde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages