..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

tirsdag den 26. april 2011

Lektieluder

Årh lektier. Hvis I bare gad at tage et skib ud af verdenen. Jeg gider ikke. Dagen har ellers været udemærket, jeg fik min terminsprøve i dansk tilbage med karaktererne 12 og 10 med en pil opad. Det var ganske udemærket, men den dér 10-siders rapport til på fredag æder mig op. Jeg har valgt at droppe den litterære artikel. Ja, man må jo prioterere lidt og så røg den altså lige i svinget. Jeg tror godt at Marianne kan forstå det. Håber jeg. Regner jeg med. Suk. Jeg kan heller ikke finde rundt i dagene - at det er tirsdag i dag og ikke mandag. Jeg føler mig frarøvet fra tid, især med hensyn til projektet. Fuck og død, men det går nok.

Ja, jo. Jeg glemte jo min aller elskede læderjakke i toget, da Holme og jeg skulle ned til Ahrens i søndags. Nu har jeg fandme ringet rundt i flere dage til Kort & Godt-butikker og hittegodskontor i store mængder. Jeg er ved at brække mig og min jakke er borte med blæsten. Det er den pakke smøger og mine nøgler som lå i den desuden også. Min mor lod mig ikke efterlyse den på DSB's hjemmeside for hittegods, fordi at hende og Henrik er overbeviste om at vi får indbrud og at DSB kopierer vores nøgle og finder frem til min adresse. Ja, nej.. Der er jo forældre-dag på fredag og jeg regner stærkt med at køre med Holme hjem, ellers ved jeg ikke hvad jeg gør. Om lørdagen satser jeg på at Jonas kommer og bliver og sover. Jeg ved at det er et stort sats, fordi at min mor er vanvittig, men jeg håber i hvert fald. Og krydser fingre. Jeg har ikke hørt fra ham hele dagen, men han skrev som det sidste i går, at han ville skrive så snart han kunne. Så det regner jeg da med. Mit forstyrrede sind brugte tanketid på ham i nat. Jeg vil så gerne se ham.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages