..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

onsdag den 13. april 2011

Kusinesød

Jeg tager hjem i dag eller i morgen. Jeg er ikke helt sikker på hvornår endnu, da min mor har valgt at ignorere mine beskeder. Begravelsen ligger på fredag klokken 13:00. På fredag er det Ahrens' fødselsdag. Det er noget lort. Jeg har slet ikke opfattet det endnu. At hun er væk. Det hele er så underligt. Grenen tager hjem i dag, og jeg gad godt følges med ham, nu hvor jeg ikke kommer til at se ham i evigheder fordi at han skal ud og rejse. Ja, selvfølgelig skal han da det. Ea ringede sent i går og spurgte om jeg ville sove hos hende og med i byen i dag. Jeg vil gerne. Det er længe siden at jeg har været fuld. Sådan ordenligt fuld. Plus så skulle vi gå i byen oppe i Helsingør: højst sandsynligt på Elværket. Mit hjem. Men jeg glæder mig til at se hende. Også selv om vi sås for to uger siden, så glæder jeg mig.

Magien i mine fingre er stadig væk. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages