..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

tirsdag den 19. april 2011

Intime time

Jeg ville ønske at jeg havde været den der første kæreste for dig, som du kun ville huske som noget godt. Jeg ved ikke om der er nogen som har sådan en første kærlighed, men jeg ville ønske at jeg ville kunne have modbevist det over for dig. Jeg ville ønske at vi havde kørt den ud til det punkt hvor vi ville betragte os selv som een person, fordi at vi var vokset så meget med hinanden. Jeg må indrømme at jeg tror på skæbnen, og at jeg hele tiden finder flere og flere grunde til at det er gået som det er. Vi er jo begyndt at komme meget mere ud. Jeg er i hvert fald. Jeg er kommet i snak med en masse, jeg aldrig ville have snakket med før. Desuden ville det også have endt skidt.. Jeg mener.. Hvis vi var vokset så tæt og blevet til een, ville vi jo heller ikke kunne skilles. Men det ville vi have været nødt til, fordi at vi jo bor så langt fra hinanden, og jeg er ikke sikker på om det ville kunne holde. Vi havde jo lig nul kontakt i juleferien, og du ville sikkert have fundet dig en sød pige på dit nye gymnasium. Jeg tror at skæbnen rev os fra hinanden. For at minde dig om at jeg ikke var en for dig og at du fortjente meget bedre. Jeg er enig med skæbnen. Jeg sagde til mig selv i starten, at jeg ville ende med at ødelægge dig. Og det fik jeg gjort. Måske skal ens første kærlighed bare betyde alt for meget, og så ødelægge en så man er klar til noget rigtigt. Jeg ved det ikke. Jeg ved bare at jeg satsede på at blive alt andet end dén første kærlighed for dig - eller for nogen andre for den sags skyld.

Som din første kærlighed, eller hvad jeg end var for dig, er det også min pligt at lade dig gå. At give slip, så du kan komme videre også og se hvor smuk verdenen er og hvor gode folk kan være. Jeg kan fortælle dig at din næste gang bliver bedre - meget bedre. Og den næste igen bliver sikkert endnu bedre. Men een ting kan jeg også fortælle. Det bliver kun sværere at give slip. Nu prøver jeg. Jeg tror at det er tid. Det er tid. Dette er mit farvel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages