..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

torsdag den 14. april 2011

Hjemrejse

Jeg er kommet hjem efter en meget hektisk tur fra Nyborg til Hovedbanegården. Jeg startede pænt ud med at misse hele to toge, fordi at jeg ikke havde penge nok og i det hele taget bare væltede rundt. Da mit tog endelig var kommet, halvanden time senere, faldt jeg i søvn og vågnede lige før Hovedbanen. Da jeg sad på Nyborg St. tænkte jeg nok at jeg ville få noget enestående ud af rejsen, på trods af dens kaotiske start, og det synes jeg da at jeg fik. Jeg åbnede øjnene for hvor skønt det hele egentlig var. At sidde dér i toget og se ud over havet i solskinsvejr. Og nu er jeg så hjemme. I København. Det er første gang i år at jeg er taget hjem fra efterskolen før tid. Ja, hvis man altså ser bort fra dengang jeg var hjemme fordi at jeg var blevet taget i at ryge.. I morgen skal jeg til Nordsjælland. Til Oldemors begravelse. Jeg ved slet ikke.. Det med kirker og messer og at en eller anden præst skal stå og prise min oldemor højt og helligt, som om at han kendte hende, er slet ikke mig. Men fred være med det, jeg "glæder" mig til at få et farvel med hende. På en eller anden måde. Og så virker en begravelse ikke så åndssvag endda. Efter det har jeg tænkt mig at tage hjem med Ea og sove. Jeg snakkede med hende før i dag, og vi har fundet frem til min fødselsdagsgave fra hende. Jeps, mit øre skal voldtages med en industrial og en conch piercing. Sidste gang jeg fik lavet industrial var jeg på dødens rand, så jeg glæder mig da. Ja for fanden. Og så skal vi også på Elværket, har vi vidst nok aftalt. Lørdag aften. Jeg håber på at møde Schulle og de andre autonome lortepunkere.

Desuden er det i dag et år siden Peter Steele døde. Ja. Den søde forsanger fra Type O Negative. Jeg kan godt huske dagen i dag for et år siden. Jeg kan huske at jeg havde været i sorggruppe og derefter havde jeg købt min første stretch på sølle 2 mm. Ikke at jeg er kommet meget videre. Jeg kan huske at Schulle og jeg sad på en grøn bakketop i Snekkersten med øl, smøger og noget 7-Eleven mad. Benjamin sendte mig en besked om at Peter Steele var død. Årh. Nå ja. Forresten er ham manden stadig idiot. Rasmus altså. Og i dag har vi fået nye pladser ovre i spisesalen, og om han ikke sidder nærmest foran mig? Selvfølgelig. Til gengæld er jeg kommet til at sidde ved siden af Ahrens, hvilket er konge. Det har alt i alt været en ganske rolig start på årets første forlængede weekend.

Er pt. afhængig af:

Foals - Hummer
Lykke Li - Knocked Up
Dead Kennedys - California Über Alles

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages