..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

mandag den 25. april 2011

Hjemme

Mit sengetøj er rent. Det dufter rent og jeg føler mig lidt som et nyt menneske, når jeg ligger i min store seng hernede. Værelset er som sådan opryddet og jeg har lidt savnet den halv klaustrofobiske følelse der er, når væggene nu er så overbombede af kreativitet, som de nu engang er. Jeg er i dilemma med hvad fanden jeg stiller op på fredag. Der er forældre-dag på skolen og min mor og Henrik kommer ikke, fint fint fint! Vi skal fremlægge vores projektopgave, som jeg endnu ikke er begyndt på. Så til på fredag skal:
  • Billed serien være færdig
  • En 10 siders rapport være færdig
  • Rejsereportage være færdig
  • Litterær artikel være færdig
Jeg ved at jeg ikke når det. Jeg ved at rapporten bliver lort, at fremlæggelsen bliver lort og ikke mindst den litterære artikel. Jeg kan måske lige kæmpe mig op på et 7-tal i rejsereportagen hvis jeg nu begyndte i dag eller i morgen, men jeg ved at det ikke sker. Fuck. Desuden er der så lidt tid tilbage. Her på skolen. Jeg ville godt blive nogle weekender, men næste weekend er der jo også 1. maj og sådan. Og desuden ville jeg gerne se ham Jonas. Sådan.. Rigtig meget jo. Jeg tog snakken op med min mor, med hensyn til at Jonas kunne komme og besøge mig. Som jeg regnede med var hendes reaktion: "20?! Fyr du ikke har mødt før?! Fra Jylland?!". Ja. Ak ja. Men jeg tror lidt at jeg fik overtalt hende. Måske endda til at han kan sove hos mig. Det kunne være liv og glade dage. Men det er dejligt at være hjemme nu. På skolen. På trods af at jeg kan høre Werners gennemtrængende stemme snakke om druk og damer, ude fra gangen af. Ham den søde Gren har jeg også fået snakket med. Vi har ikke fået snakket så meget sammen i ferien, på trods af at vi tit ses når vi er hjemme også. Men nu har vi snakket og det er dejligt! Ham og Misha er jo faste kærester nu (endelig!)

Og nu hører jeg igen elendigt musik med sjælen i ro.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages