..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

torsdag den 28. april 2011

Goodmorning sunshine

Jeg har været op i en god time nu, og er allerede ved min 2. kop kaffe. Min krop er sløv, bortset fra koffeinfriskheden. Jeg har 10 siders rapport, som skal skrives - til i morgen. Og det skal jeg have gjort i dag og i nat, så det er nok ikke de eneste kopper kaffe, jeg får drukket i dag. Jeg ved ikke hvad jeg skal stille op. Skulle man lægge sig syg i morgen og tage den nemme udvej? Det kan jeg desværre ikke være bekendt over for Monne og Emma. De fleste skrev projekt i går, fordi at vi vidst havde nogenlunde tidligt fri. Jeg var jo i køkkenet og så tænkte jeg "Jeg skal da lige ned og se musical", så det gjorde jeg. Nul siders projekt blev skrevet. Godt tænkt, Johanne.

Anders har sendt mig et brev, den fantastiske dreng. Jeg frygter at det er et "Alle rejser sig"-brev, men jeg glæder mig til at få det! Han siger at det kommer i dag. Åh, den dreng er virkelig fantastisk.

1 kommentar:

  1. Du så sød!!
    Og bare rolig... det er ikke et "alle rejser sig"-brev :b

    SvarSlet

Pages