..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

søndag den 17. april 2011

For mange aftaler

Jeg føler at min kalender er bombet med aftaler. Hvilket den også er.

Mandag d. 18. - Matematik teminsprøve
Tirsdag d. 19. - Engelsk terminsprøve
Onsdag d. 20. - Dansk terminsprøve og tilbage til KBH
Torsdag d. 21. - Alcest koncert
Fredag d. 22. - Bohren & Der Club of Gore koncert
Lørdag d. 23. - Kat! Hvis hun kan!
Søndag d. 24. - Ahrens' fødselsdag
Mandag d. 25. - Tilbage på skolen

Desuden er jeg også blevet inviteret til Påskefrokost-grill med Kvistgård-børnene og en masse fra min gamle klasse. Selvfølgelig ligger den på den søndag jeg er til Ahrens' fødselsdag. Selvfølgelig.. Forresten er jeg blevet piercet igen. Fik desværre kun den ene ud af de to jeg skulle have, men den er ganske fin. Ganske fin.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages