..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

fredag den 29. april 2011

Fint fint

Stressfaktoreren er ved at aftage. Jeg levede på kaffe og latter i går, på trods af at jeg skulle have skrevet den 10-siders rapport. Jeg hang ud med Werner det meste af dagen. Den mand altså.. Jeg har aldrig mødt et sjovere menneske end ham. Jeg fik ikke skrevet rapporten. Langt fra, faktisk. Men lige nu høres cubaner-musik fra gangen, som nu er gået over i "We No Speak Americano". Det er en ganske fin fredag, på trods af at ugen har sneglet sig i sted og min mave slår knuder, når jeg tænker på i morgen og at Jonas kommer her.

Og jeg modtog brevet i går! Et rigtig fint og fantastisk sødt brev fra Anders med to breve i og to søde billeder af ham. Desuden var der også en Toy Story-soldat med faldskærm med! Jeg har bidt hovedet af alle, som har rørt ham. I går kom Benja fra fodbold også over. Han skulle skrive under på vores tegning til årstrøjen og så endte vi med at snakke i en god time. Den mand er fantastisk. Tingene er rigtig fine i dag. Maja og jeg har rykket rundt på værelset og gjort hovedrent. Ja. Det hele er nu meget skønt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages