..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

torsdag den 30. december 2010

Updates

Efter at jeg var ked af det, og havde snakket med Misha ringede jeg til Camilla. Klokken var lort om natten, men det hjalp virkeligt. Det løftede mit humør super meget og vi aftalte faktisk at jeg skulle komme hjem til hende den tidlige morgen, selv om det ikke blev til noget. Jeg var ikke engang sur over at det ikke blev til noget, for hun er virkelig fantastisk dén pige! Ved en 16-tiden tog jeg hjem til Ea og har været her lige siden. Planen var at blive her til den 31. så jeg kunne tage til Fredensborg hjem til Misha med Camilla, hvor det var planen at vi skulle holde nytår - hvilket så ikke blev til noget alligevel. Misha har aflyst og jeg gik i panik. Jeg ringede sammen med Camilla og hun har fået mig ind i en nytårsfest i Vanløse! THUMBS UP! Jeg blev super glad!

Det eneste jeg har hørt fra Rasmus siden den 26. var en virus e-mail og en besked på Facebook hvor der stod at han savnede mig. Jeg savner ham virkelig. I går var Ea og jeg til fest og da vi lagde os til at sove var der en langhåret dude som ville holde i hånden og holde om mig. Jeg tog mod til mig (for det er virkelig akavet at sige, når man faktisk havde snakket okay sammen hele aftenen) og sagde til ham at jeg havde en kæreste. Jeg tror at han blev vred - jeg frygter det lidt. Ikke fordi at jeg kommer til at se ham igen, for det tror jeg ikke. Men jeg har det bare dårligt med at skide på andres følelser. Han sagde til mig: "Du må undskylde.. Jeg ligger kun sådan med piger som jeg kan lide", hvilket jo ikke ligefrem gjorde det bedre. Men jeg er glad for at jeg sagde det. Jeg følte mig sådan helt "Godt gået, Johanne", selv om det selvfølgelig kun er det rigtige gøre. Men jeg savner virkelig Rasmus. Der er kun fem dage til vi ses igen. Jeg håber inderligt at han bliver på skolen den første weekend, for jeg savner at sove sammen med ham, at blive holdt om. Jeg savner ham. Min punk-ven Frederik Schulles flirt skrev til mig "Tillykke med din kæreste. I ser virkelig lykkelige ud sammen." Det varmede indeni.

Ps. Misha, jeg elsker dig.

Pps. HAHHAHAHHAAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAAHA!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages