..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

lørdag den 25. december 2010

Ukendt

Så er julen ovre, den nye tid kan begynde. Jeg har skiftet Gasolin cd'en i mit anlæg ud med min nye Nine Horses plade, som mest af alt lyder akustisk af en eller anden grund. Eller.. Jeg kan høre vokal, men meget svagt. Har opgivet at rode rundt med det gamle skrammel. Vågnede ved tre tiden i eftermiddags til millioner af SMS'er og ubesvarede opkald. I bland dem var der en besked fra Rasmus. Den gjorde mig glad, selv om jeg ikke rigtig hørte fra ham resten af dagen. Men ellers har vi faktisk haft en hyggelig jul. Mig, mor og bonusfamilien. Henrik fik et par sutsko som jeg vil sværge på var de samme som min far ejede. Min mor sagde at det ikke var. Det gav mig et sus i maven - på den dårlige måde. Det er i dag 1 år og 2 måneder siden han døde. Glædelig jul, jotak.

Jeg glæder mig sådan til at give Camilla, Misha og Grenen deres gaver. Ledte også efter en til Rasmus, selv om vi har aftalt ikke at give gaver til hinanden (fattigrøve? Jotak). Jeg kunne ikke finde det jeg ledte efter, men synes dog at jeg i hvert fald fik gave nok i vores samtale i går. Vi snakkede i halvanden time sammenlagt på delt regning heldigvis. Det var.. rart. Det mindede mig om starten, hvor han stadig var det forbudte ocean og jeg var lalleglad og lyserød. Og den efterårsferie vi snakkede uafbrudt. 21 timer på en uge talt op. Det gjorde mig glad. Han gør mig glad.

Jeg har snakket med Camilla i løbet af dagen, det har været virkelig rart. Hvor jeg dog elsker hende. Hende og hendes skøre humor. Hende og Misha har virkelig løftet mit humør 100 %. Jeg tænker tilbage på hvordan jeg havde det før jeg startede på efterskolen. I sommerferien. Da jeg var ramt af sorger, depression og svigt. Men det er som om.. At de får mig til at glemme det hele. Jeg har aldrig haft veninder som var på "stadie" med mig. Jeg har altid været den uheldige, den udsatte og den anderledes. Men de.. De får mig til at føle mig så.. Velkommen. At de har fortid med sig, sjæl og noget at byde på. Det får det til at være så let at elske dem. Fordi at jeg kan finde ud af hvad jeg elsker. Fordi at jeg føler at jeg elsker dem og alt de har med sig. Jeg føler at jeg kender dem. At jeg kender dem bedre end jeg kender mange af mine gamle veninder. Det er fantastisk. Misha Elizabeth Keller og Camilla (Ramona) Eleni *********. Jeg elsker jer. Intet mindre. Uanset hvad.

Nå, og så må jeg vel lige tillade mig at blære mig. Jeg undskylder på forhånd.

 Armbånd til 3000,- fra Bedste. (WTF?!)
 Oprindelig gave fra min far i 2008, erstattet af forsinkringen, endelig <3
 Mor og Henriks fantastiske gave <3

 Gavekort på 300,- <3

 Nine Horses <3
 Fantastisk kamerataske!
 Dette er en højhalset poncho, og den er fantastisk!
 Malersæt til væggene!
 Muligvis den lækreste computertaske ever seen!


Hahhahahha! Jeg døde da jeg fik den! Jeg elsker jer, familien Dehn-Marthinussen! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages