..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

søndag den 19. december 2010

New year, new hair

Så er det sket. Jeg sidder og er ved at få redt mine dreadlocks ud. Jeg elsker virkelig mine dreads, men jeg savner.. hår. Jeg savner at kunne stryge mine fingre igennem mit hår, vaske det når jeg har lyst til og ja.. Jeg ved ikke. Jeg leder efter den virkelige årsag til hvorfor jeg ikke gider at have dem mere, men jeg er ikke sikker. Måske er det for at prøve noget nyt, for at undgå lus eller fordi de pt er så rodede og dumme. Så nu er jeg igang. Og så vil jeg være korthåret. Ikke helt karse som jeg havde planlagt dog, men sådan noget kort, pjusket hår i mange sjove farver, hvis mit hår ellers vil samarbejde på grund af mine krøller. Men det er på tide at prøve noget nyt. Nu har jeg prøvet dreads, og selv om de er lækre og jeg har brudt mig om dem, vil jeg gerne vidre. Jeg er lidt bange for at blive klippet korthåret, men hvis alt går galt kan jeg jo, kan jeg jo få sat extentions i, når jeg engang bliver millionær ellers. Nå hvad, jeg mangler også kun ét juletræ på min skrabekalender for at vinde en million.

Forresten er min mor også blevet rimelig cool med at jeg ryger igen. Det er skønt. Skønt at kunne ryge foran hende og kunne ryge i bilen. Jeg var til julefrokost i dag inde hos Bedste sammen med Sanne, Ea, Henrik, Mor, Mono + co. Jeg røg derinde, også selv om Bedste var der. Måske lagde hun ikke mærke til det, måske vidste hun det godt i forvejen og var derfor ligeglad. Hun sagde i hvert fald ikke noget til det. Jeg har lavet en aftale med Benjamin om at han skal komme og besøge mig i ferien og så kan vi fulde os. Jeg savner lidt hans selskab. Jeg håber at Rasmus er okay med det, men siden jeg ikke kan komme i kontakt med knægten, fordi at hans mobil er slukket og han.. aldrig... er på Facebook, må jeg vente og se.

Jeg savner mine to piger Mish og Camilla. Jeg savner Fru Holmegaard, Grenen, Lass-bass, Thomas og ikke mindst Rasmus. Jeg savner EVN. Virkelig.. 2 uger mere uden EVN, det kommer ikke til at gå godt. Heldigvis skal jeg hjem til Grenen i morgen og sove. Både Camilla og Mads kommer derhen og muligvis også Misha, hvis hun så ellers kan tage sig sammen til at blive rask igen! Øv.

Jeg har tænkt meget over hår som dette.. bare meget vildere!:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages