..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

onsdag den 22. december 2010

New year, new hair part 2

Jeps, så kom det hele ud. Alle dreadsne er blevet redt ud og håret er klippet af og jeg synes at det er pænt! Rasmus og jeg har månedsdag i dag. Vi ringede sammen her for lidt tid siden, det var rart. Det var dejligt at høre ham igen. Jeg får det så godt når vi snakker sammen - når jeg hører hans stemme. Benjamin og jeg har en aftale her i ferien. Vi skal drikke (jeg har vidst lovet at det bliver på min regning, ups). Men jeg glæder mig. Det er så længe siden at vi har set hinanden. Han har virkelig været en stor person i mit liv, haft stor betydning og været en super stor del af det. Jeg vil ikke miste ham, selv om vi ikke er kærester mere. Det er jo ikke sådan at jeg savner ham som kæreste, men jeg savner ham som person, som ven og som det fantastiske menneske han alligevel er på trods af alt vi har været igennem sammen.+ jeg glæder mig til at han ser mit hår. For længe siden lovede jeg ham nemlig at klippe mig korthåret uden jeg gjorde det. Men nu er det nu!

De to sidste dage har jeg tilbragt hos Grenen, i hans hæderlige 4 etagers hus - shit mig i øret. Mads og Camilla var der også og det var skide hyggeligt og skide sjovt. Mig og Camilla drak os halvfulde i nogle øller før maden, hvilket var røv pinligt, men også røvsjovt. Jeg elsker dem, de tre fantastiske personer. Synd at Misha ikke var med. Hun er stadig syg, øv. Jeg føler med hende. Vi ringede sammen i dag og det var dejligt. Jeg kunne mærke helt ind i maven hvor meget jeg faktisk savnede hende, hendes humør, hendes latter, os.

Jeg er stadig helt fedtet ind i alt det balsam jeg har brugt over de sidste to dage. Det er forfærdeligt. Jeg skal helt sikkert i bad i morgen, for jeg orker ikke lige nu + mit hår sidder lige så fint.

 Okay, jeg ved godt at det er ret lortet sat, men det er baseret på BALSAM!
Her var det inden jeg klippede det. Med alle dreadsne redt ud.

VIGTIIIIIGT! 
Se lige min nye Type O Negative - Pyromantic t-shirt som GRENEN gav mig i julegave! 
Jeg elsker den og jeg elsker ham! Tusind tak Grenen <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages