..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

fredag den 17. december 2010

NEEEEEEJ

Alt der ikke måtte ske, skete alligevel i går til julegalla. Det er både forfærdeligt og befriende på en dum latteragtig måde på én gang. Jeg ved slet ikke hvad der skal ske nu. Efter alt det her. Jeg har slet ingen ord for hvordan jeg har det, eller hvordan jeg måske burde have det. Jeg ved virkelig slet ikke hvor jeg skal starte. Jeg var fuld i går - rigtig fuld. Mig og Rasmus fulgtes jo til galla og vi fik taget et billede sammen, som jeg tror blev rigtig fint. Desuden sad vi og kyssede under maden og jeg var bare helt mættet af lykke. Vi blev også nævnt i en tale, *likes*.

Aftenen forløb sig sådan:

Vi startede med at tumle rundt og tage tøj på, lægge umenneskelig meget make-up og ordne hår. Så kom vores partnere og hentede os ved en halv seks tiden, og da både Misha og Camilla var blevet hentet blev jeg nervøs, men så kom Rasmus og så gik vi over og fik taget et billede sammen. Til maden skamdrak jeg som havde jeg ikke smagt øl i noget som mindede om to år og en sommer. Jeg tror at Rasmus skammede sig lidt, den uskyldige sjæl. Vi havde under alle tallerkener fået en seddel hvor vi havde fået en "rolle", som var det et bryllup. Det var så sjovt, og mig og Rasmus fortalte vores til hinanden, selv om vi ikke måtte. Crime! Vi sad på bord med Cosmos, Bork, Nynne, Rune, Emilie og nogle andre. Jeg kan nærmest ikke huske det, fordi at jeg på det tidspunkt var oppe på min 7. øl eller noget der lignede. Så gik vi ned i kvarten for at høre livemusik og Rasmus bar mig derned fordi at jeg havde høje hæle på. På et tidspunkt skulle man tage sin partner og danse til "Knocking on heavens door". Jeg kunne ikke finde Rasmus og i menneskemængden kunne jeg se Thomas kigge på mig. Det var et øjeblik som jeg ikke ved hvordan jeg skal synes om det. Så endte jeg med at stå med Misha og Camilla og skrige med til Lady Gaga og hoppe som var det syremusik. Bagefter var der vidst dessert og jeg drak endnu mere øl, jeg skamdrak! Det næste virker meget sløret. Jeg husker at mig og Rasmus var ude på toilettet og Marianne lige pludselig låste op og vi stod dér med bukserne nede. Jeg var helt flad af grin. Så kyssede jeg med Sarah fra fodbold, helt randomly mens jeg ventede på at få mere øl. Jeg dansede, jeg snakkede med Thomas, jeg kyssede med Rasmus, jeg råbte og skreg og teede mig. Det var fantastisk at være  fuld som jeg var i går! Alt der skete dernæst er nærmest unævneligt. Det var så sjovt at se alle være fulde. Det var sjovt at se folk stå og kysse med folk som de nærmest aldrig havde snakket med. RAVN OG K! HAHA. Og Camilla var mums. Mhm.

Jeg elsker alkohol! <3

2 kommentarer:

  1. Hvor er den 'forfærdelige' del?''

    Det lyder FEDT! :)

    SvarSlet
  2. tak for en fantastisk aften <3

    SvarSlet

Pages