..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

tirsdag den 28. december 2010

Man kender det

Det siges at man først finder ud af hvor meget man holder af noget før man mister det. Sådan har jeg det lige nu. Bortset fra at jeg ikke har mistet noget, og jeg allerede ved hvor meget jeg holder af det. Sagen er den at Rasmus' telefon har været død i noget som næsten svarer til hele ferien (fra den 24.). Siden da har jeg haft kontakt til ham to gange - to gange! Og jeg er lettere ved at miste forstanden. Faktisk har jeg ikke vidst hvor meget det har betydet for mig; at se ham dagligt, snakke med ham dagligt og få kys af ham dagligt. Jovist har der været mange weekender hvor vi ikke har set hinanden, men vi har jo altid lige snakket sammen inden vi sås igen. "Jeg glæder mig til at se dig igen" og så videre. Men nu føles det bare så.. tomt. Jeg føler mig tom. Jeg savner ham virkeligt, men det er røvumuligt at få fat på ham. Han er aldrig på Facebook. (Okay, måske i 20 minutter hver anden eller tredje dag) og hans mobil er d ø d. Jeg ville nødigt være totalt kæresteklam og opsøge hans telefonnummer hjem til ham (hvis de da har sådan en) eller lignende, så jeg sidder blot og venter.

Ak ja. Benjamin aflyste jo vores aftale i dag, så det eneste jeg har formået er: Vågne klokken 10 og blive enig med Amanda om at vi dropper vores morgenmadsaftale, sove videre, vågne klokken 12 og ringe til Camilla for at finde ud af at hun skulle ned på Klaptræet (En Café hvor man åbenbart må ryge) med Nathalie og Nynne hvor jeg ikke måtte komme med, stene i en time, gå ned i byen for at få penge for de høretelefoner som jeg havde fået to stks. af (jeg er i seriøs pengemangel), købe smøger og så har jeg ellers ventet på at jeg kunne se "How I Met Your Mother" og har ikke bestilt andet. Fuck all, det har været en skoddag. Hvor jeg glæder mig til at komme hen på skolen igen.


BTW! Fandt ud af at Barney fra "How I Met Your Mother" er homoseksuel. Det gjorde mig ked af det. Men stadig.. Uf.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages