..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

tirsdag den 28. december 2010

Lortedag. Intet andet

Det er en af de dage hvor man egentlig helst ville ha' ønsket at man ikke var stået op. Stået op til en vred stemme om at klokken nu var halv fire og det var for meget og det ene og andet. Stået op og derefter fundet ud af at det hele var tomt og forladt. At de gamle slet ikke var der alligevel. Stået op og fundet ud af at man endnu en dag ikke nåede at se dagslyset.

Benjamin aflyste vores aftale og jeg blev både rasende og ked af det. Vred, fordi at jeg virkelig havde glædet mig og planlagt både i dag og i morgen udfra vores aftale. Og ked af det, fordi at jeg så alligevel ikke skal se ham. Derefter blev jeg irriteret over at jeg havde takket nej til årets største fest i Hornbæk, hvor der deltager 300 mennesker, hvoraf jeg har 90 % på min venneliste. Fordi at jeg skulle tidligt op i morgen. Så blev jeg vred på Ea, fordi at jeg fandt ud af at hun var taget derhen selv om vi havde aftalt at skulle følges. Hun havde bare ikke lige nævnt at hun tog derhen alligevel, selv om hun sagde at hun ikke gjorde.

Amanda, Camilla og jeg havde også en aftale her til aftenen. Jeg hentede Camilla klokken 22 på Brønshøj Torv og vandrede op til Amanda med hende. Amanda havde fået det skidt og vi smuttede derefter op i min lejlighed, mødt af blikket fra min mor som udsendte vrede. Der gik ikke lang tid før vi skred igen, og endte med at sidde på Brønshøj Torv til midnat, hvorefter Camilla tog bussen hjem. Det har bare været en af de dage.. Men Gud hvor er jeg glad for at jeg både nåede at se Camilla og Amanda. Og selv om dagen og aftenen var noget lort, endte det stadig med at mig og Camilla sad og skraldgrinte af latterlige interne jokes og tidligere episoder. Dét kan kun være kærlighed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages