..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

fredag den 24. december 2010

Juletid?

Jeg er slet ikke i julehumør. Jeg er ikke engang i humør til at skrive blog. Det eneste jeg har lyst til er Camilla. Jeg har lyst til at tage hjem til hende, ryge en helveds masse smøger og høre god 60'er musik og få hendes humør op. Jeg hader at hun har det, som hun har det nu. Jeg vil sende hende en gaveregn af kærlighed!

Jeg sov til klokken 16 i dag, og vågnede først da Henrik kom ind for at se om der var nogen hjemme, da min mor var ude og købe ind. Jeg havde fået et shitload af kommentarer til mit nye profilbillede på Facebook (det jeg postede i sidste indlæg). Dagen har stået på vinterluft, Gasolin og nikotin. Den har også stået på kilometer lange samtaler med Rasmus. Det var dejligt at snakke med ham i dag. Snakke med ham om os, om nætter, om pjat og kærlighed.


Dear lover
Yes, I am messed up for sure.
I thought that what was you liked?
But isn't it? Is it because you're
afraid of telling the world that you
aren't as normal as it seems? Sweet
lover. Take my hand. Because I'm not
afraid of telling the whole world. I'm
not afraid of showing them that you're
mine. My lover, my messed up lover.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages