..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

lørdag den 18. december 2010

Julegalla

Okay, jeg er kommet mig lidt over chokket jeg fik fredag morgen, da jeg vågnede op og minderne fra julegalla strømmede ind igennem mit hoved, som var det en meget, meget dårlig, men morsom film jeg havde set.

Billeder fra i går:

Mig og Hr. Loui Bohn
Et fantastisk billede af Rasmus og jeg, efter min mening
Smukke Camilla og Laurids
..og smukke Misha og Dave <3
HAHHAHAHA WERNER DIN TARD
<3
EVN i bedste forstand
Halvårets tards.. WERNER!
Halvårets par: Michael og Simon <3
Sara Lund - Halvårets bommert.. vi er enige
MJ, Fru Holmegaard, KG, Bork og Sussi. <3
..no comment


2 kommentarer:

  1. Lækkert billede af dig og Rasmus! I ser godt ud sammen :) Og btw, er din blog på ingen måde uinspirerende eller kedelig. Følger med, fordi du skriver hamrende godt, om alt og ingenting.

    SvarSlet

Pages