..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

onsdag den 29. december 2010

Hvad f...?

Jeg har siddet og set "How I Met Your Mother" siden klokken 9. Mit hoved er ørt og jeg føler mig umættelig. Som om at jeg mangler ét eller andet. Jeg er hverken sulten eller tørstig, men det føles sådan. Jeg forstår det ikke. Jeg er virkelig i dårligt humør. Jeg græd i nat. Ikke meget, men jeg græd. Jeg ved ikke rigtigt hvorfor. Måske var jeg umættelig dér også. Jeg følte bare at jeg måtte gøre noget, noget for at få den ubehagelige følelse væk i mig, men det hjalp ikke. I Mishas blog står der "har en uvelkommen følelse i min mave, som fortæller mig at jeg virkelig ikke ville være glad, hvis jeg blev boende i fredensborg. udover mine mennesker - mine mennesker - så er her absolut intet at blive for. københavn, camilla, halv hf, job på deltid, ser fredensborg folk og familie ofte. det lyder bedre.". Det ramte mig på en eller anden måde. Jeg ved ikke hvorfor. Det ramte mig bare. Jeg var ikke nævnt.. Jeg har kun snakket én gang med hende i ferien. Et opkald, som nu hvor jeg tænker over det, endte med "Ved du hvorfor Camilla ikke tager den?" og så lagde vi på, fordi at hun skulle ringe til Camilla. Og nu græder jeg igen. Fandens til PMS. Thomas skrev til mig for en times tid siden. Vi har skrevet siden. Sidste gang vi snakkede var engang før jul og det var rart. Jeg har savnet ham. Vi skrev om alt muligt, og jeg kom ud med nogle af mine aggressioner


Helvedsfugle, jeg troede I var fløjet bort. Kom ikke tilbage, vi har haft vor afsked

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages