..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

tirsdag den 14. december 2010

Ødelagt

Det hele føles ødelagt: alt. Som om mit liv har været i en lille glaskugle, som bare ventede på at falde til jorden og gå i stykker. Men jeg føler at det hele lidt hænger i en tynd tråd. Rasmus er vred, som i v r e d. Det er nok dels min skyld, eller rettere sagt, meget min skyld. Det er min skyld, men til dels også Rasmus'. Og jeg savner ham. Jeg savner at se ham glad, og se ham være entusiastisk over os. Jeg håber virkelig at vi løser det, at vi bliver gode igen: som vi er. Jeg er virkelig glad for ham. Virkelig, men jeg er så ked af at han hader Thomas, at han slet ikke kan klare ham. Jeg har ikke rigtigt overskud til at de skal gøre det til en indbyrdes kamp om mig, for seriously. Rasmus er min kæreste = Jeg er forelsket i min kæreste = Jeg har ikke noget kørende med Thomas.. Og jeg sukker, jeg kan ikke det her. Jeg føler at jeg er på bristepunktet.

I overmorgen er der julegalla. Jeg skal følges med Rasmus, og han bliver megafin i skjorte og sorte bukser. Jeg glæder mig til at drikke mig fuld, virkelig bare at mærke alkoholens varme og boblen køre rundt i hele min krop. Mig og Holme har sovet sammen i går og skal også i nat. Jeg ved ikke hvad jeg skal føle for, med hensyn til at være roomies med Sussi. Hun er jo en skøn pige, virkelig skøn pige, men jeg tror ikke at vi klinger som roomies. Jeg har virkelig rengøringsvanvid - vanvid! Og det har Sussi langt fra. Desuden er jeg næsten aldrig inde på mit værelse mere, nok af den årsag, at Sussi bor der. Intet ondt ment, men ja. Jeg ved det ikke. Hun er skøn, men jeg ved det ikke.

Misha og jeg er underlige. Jeg ved ikke hvad jeg skal sige. Juleferie, ja tak. Crashing hos Grenen i ferien - ja tak!

Forresten fandt jeg det her fra 4. klasse:

HAHAHHA, DET ER MIG OG MARC!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages