..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

tirsdag den 28. september 2010

Tomhed

Jeg får ubehagelige minder, hver gang jeg sidder her. Her på mit værelse, med nøgne vægge og en forladt sjæl. Her hvor jeg har grædt tårer, holdt mig vågen og lagt mig i depression. Men nu ligger jeg her igen, grundet min egen dumhed. Hvorfor føler jeg mig så nøgen..? Jeg ligger her på mit værelse, mit gamle værelse fordi at jeg er dum. Jeg burde have kendt til mit overmod og have lugtet lunten, da vi sad dernede på parkeringspladsen (husker I?). Dér hvor jeg sagde "Jeg har det virkelig som om at vi bliver opdaget lige om lidt". Men der gik længere tid og nåede vi ikke lige at få tændt vores rustne cancerpinde, før det gik galt? Rådn op, deprimerende, men lykkegivende tobak. Så nu sidder jeg her, med en egentlig lyst til at ryge og et egentlig savn til den skole jeg blev smidt hjem for. Heldigvis er jeg tilbage på søndag igen, efter den slemmeste lærestreg jeg nogensinde har fået. Ikke engang da jeg kom hjem med mine flotte piercinger, med beskeden om at jeg røg eller erkendelsen om at jeg havde drukket mig fuld på J-dag som 13-14 årig har nogensinde fået mig til at fortryde noget så meget som dette. Føj Johanne, føj. Fæle røg, som jeg hænger på resten af livet.

..og alligevel drømmer jeg mig til Brønshøj (er faktisk ved at have vendt mig til tanken!!). Drømmer mig sommernætter med åbne vinduer, smøger, Misha, god musik og glæde. Jeg drømmer at jeg sniger mig til Staden en mandagsnat hvor fugten end ikke har lagt sig endnu med Misha ved min side. Forresten er jeg også blevet besat af tanken om dreadlocks. Længe har jeg ønsket det. Så kom jeg i tvivl, eller fik jeg kolde fødder? Men nu har jeg fandme besluttet mig! Og mor bliver sikkert endnu gladere, endnu mere tilfreds med sin søde, lille datter, når jeg kommer hjem med filtret hår, mums.

Tilføjelse: Jeg sidder fandme og hører Bon Iver's "Blood Bank"-album igennem.. Glæder mig til "Woods" kommer. Tænk hvis jeg kunne få tattoveret følelsen af den sang på min krop..
__________________________________________________________________________________
Lov mig aldrig at dø ud..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages