..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

onsdag den 1. september 2010

Puslebrikker

I går havde jeg køkkentjans, eller.. Det havde jeg faktisk ikke, men siden Sussi var syg og jeg vidste at Misha var på køkkenholdet tog jeg tjansen for Sussie da klokken var 06:58 (man skal være der 07:00 sharp). Jeg var på vej i bad, så kom for sent, men fik heldigvis ikke ekstratjans (Det gjorde Misha, gnæk gnæk!). Dagen var lang, meget, meget lang og meget kedelig. Jeg havde 4 timers pause i alt, og ellers arbejdede jeg fra 07:00-22:00. Da jeg gik fra køkkenet var jeg grædefærdig og ville bare ynkes om. Igen. Mig, Lass og Misha ynker mere pt. Især om natten, når alle andre sover, ligger vi bare og snakker og ynker om hinanden. Mig og Lass lå og snakkede i forgårs nat til klokken 01:30, mens Misha sov. Vi fik snakket om alt muligt rart og urart. Jeg var ked af det. Min farmor ringede om aftenen og sagde at min farfar har fået konstateret kræft og alzheimers. Jeg magter ikke mere kræft. Jeg græd. Lass trøstede mig og ynkede om mig hele aftenen og natten. Sebastian prøvede også, men ja.. Jeg er begyndt at sove mere og mere inde hos Misha, da min huslærer har sagt at det er okay (WIN!). Vi lå og snakkede i går om vores veninder, og kom frem til at vi klinger helveds godt! Det synes jeg virkeligt at vi gør!

Forresten har jeg fået lavet to piercinger. Jeg har ikke fået læbepiercingen endnu, men jeg har fået en ekstra navlepiercing. Min mor slår mig ihjel!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages