..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

lørdag den 18. september 2010

Paris' kærlighed

Jeg er lige kommet hjem fra en skøn tur til Paris. Dagene er flydt ind i hinanden og lykken har båret mig igennem den sidste stykke tid. Jeg fik både set Louvre, Eiffeltårnet, Pompedou centeret, den der hvide kirke med det fjollede navn, som jeg ikke kan stave til og et shitload af andre ting i Paris. Og hey, surprise, surprise: jeg er blevet piercet igen! Liiige dér i læben, som jeg havde gået og glædet mig til! Det er så dejligt! Noget endnu mere skønt er at min mor ikke engang flippede ud over det = wtf!


Jeg kom hjem efter 20 timers bustur og 2½ times togtur (hvor jeg forresten mødte Mads Sørensen, wtf!?) klokken 03:15 i nat og gik ellers igang med den lange forklaring til de gamle om hvad der er sket og jeg ved ikke hvad. De gav mig også den fantastiske nyhed om at vi skal flytte til København om mindre end 3 måneder. Jeg ved fandme ikke hvordan jeg skal reagere.. Jeg blev vold ked af det, fordi at jeg lige var blevet så fandens glad for at jeg boede inden for fem minutters radius til Misha, Frede og Michael og endnu gladere var jeg blevet da jeg fandt ud af at Michael og Misha også skulle på EG (Espergærde Gymnasium) næste år. Men det er lidt held i uheld, da jeg får et meget større værelse, skal bo i København (!!!) og får kortere vej til efterskolen, Benjamin, mine andre venner nær København, koncerterne, diskotekene osv. osv. Det bliver faktisk ret skønt! Og så kom jeg også hjem til en rigtig sød besked fra Benjamin som varmede.

Jeg smider et shitload af billeder ind snart, mys!

Totalt smækkerlækker tilføjelse: MIG OG MISHA FLYTTER FAST SAMMEN FRA PÅ MANDAG AF, OG BLIVER ROOMIES RIGTIGT, YAAAAAAAAAAAY!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages