..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

mandag den 27. september 2010

Monir med det gyldne blod

Jeg går rundt med nogle generelle spekulationer. Meget med fyre. Efter at det gik op for mig at jeg ikke er forelsket eller har nogen interesse i Benjamin længere, har jeg virkelig åbnet øjnene op for andre fyre. Og som der før var utroligt lidt som interesserede mig, er der irriterende mange nu! Og jeg vil ikke bare være mega random, og jeg vil ikke kysse og nusse og flirte rundt med alle mulige, men det er helveds svært. Og jeg har jo lyst til ham, selv om jeg ved at det aldrig vil blive os. For tro mig, det bliver det ikke.. Jeg var ved at sige det til ham forleden aften, at jeg har opført mig mærkeligt omkring ham, og det ved jeg også selv at jeg har. Men det er jo fordi at jeg er lun på ham (eller er det indbildning?). Jeg vil helst glemme det, for vi er så gode venner og jeg har ikke lyst til at fucke det op. Jeg havde faktisk allerede planlagt med mig selv, bare at glemme dét og bare tænke fremad. Misha siger "Du sovser jo rundt". Ja søde Misha.. Det gør jeg jo. Jeg er så glad for hende.. Ubeskriveligt glad for hende. Det er næsten ligesom at have en kæreste, altså den samme "Ej, I skal bare høre om dét og dét og dét"-følelse. Det er underligt, sådan har jeg aldrig haft det før. Jeg føler ikke at Misha prøver at rette på mig. Hun hiver mig ikke til siden og kigger ned på mig fordi at jeg råber og skriger som idiot. Hun taler ikke hoverende om at jeg nu igen har fået øjnene op for en ny dreng. Misha tager det som det kommer, og giver mig konstruktiv kritik og ynker om mig når jeg har brug for det.

Men jeg kan virkelig ikke finde ud af det her. Der er så mange nye søde fyre, og jeg går helt amok. *Suk*

Forresten: Jeg elsker mine piercinger og glæder mig voldsomt meget til at få min vertical labret skiftet til en mindre stav! AUAUAUAU!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages