..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

onsdag den 8. september 2010

Min dumme fod!

Dumme, dumme lorte fod! Dumme fod, som er forstuvet og som har flækket sine ledbånd en uge før vi skal til Paris. Dumme, dumme Johanne, som er så dum at ville forskrække Misha så hun falder og vrikker om og dumme Misha som grinte uafbrudt i 10 minutter da det skete. Men fik skam en hyggelig aften og nat ud af det alligevel. Til trods for den intense smerte, de lusede hospitalsarbejdere og den ringe service sad jeg under stjernerne i kørestole med Misha, chokoladekiks og en dunk the. Vi var først hjemme 01:30 og fik vækket hele huset med grin, ynk og skrig. Den tøs er fantastisk! Når ja.. Og så skal jeg også have kørestol til Paris-turen. Fuck jeg bliver mongol..

*Her skulle der have stået noget spændende, men jeg vil ikke skrive det fordi at efterskolebørnene læser min blog også..*

Desuden er jeg begyndt at tænke på galla = hvem inviterer mig = stress.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages