..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

torsdag den 30. september 2010

Jalousi

Dagene går - langsomt, men de går da. Det eneste der kører rundt i mit hoved er søndag, søndag, søndag! Ej, det passer faktisk ikke. Hele weekenden (fra i morgen af), bliver fantastisk! I morgen skal jeg til KBH med Misha og to af hendes veninder, hvoraf jeg har mødt den ene, som jeg synes er skide sød. Men hvad fanden.. Jeg kan sgu ikke have fordomme om Mishs veninder. Hun er så fantastisk selv, at de ikke kan være en lille del fantastiske selv. , og på lørdag skal jeg til Pernille og Ea's Sweet 16, hvilket bliver.. Festligt..? Jeg glæder mig  meget til at se alle mine gamle venner igen (hvis der da er nogle tilbage.. hm..).
+ Den altid sødeste Frederik Schulle (ham min punk-ven), skal sove hos mig efter festen. Det er så længe siden, jeg har set ham at det er ondt! Føj hvor jeg glæder mig. Og til at se Amalie (fuck, fuck, yeah!). På søndag skal jeg ned på skolen igen, og håber voldsomt meget på lige at crashe Simones hus inden eller noget. Jeg savner det tøsebarn alt for meget..


Min mor og jeg sad og snakkede i dag da vi var på vej hjem fra Jyllinge. Det var mørkt udenfor, og sent og vi snakkede som dengang. Dengang vi faktisk snakkede. Vi snakkede om Benjamin, så jeg fik stik i maven af jalousi over den person jeg var engang med kæreste og kys og kram og sex og følelser og venskab. Og vi snakkede om Baba (far) og hendes tidligere kærester. Og så snakkede vi om Pernille og hendes opførsel og jeg ved ikke hvad. Virkelig tøse-veninde snak. Det er længe siden jeg har snakket med hende sådan. 
¨
Jeg har egentlig lyst til at være melankolsk, Virkelig at tude og være ynkelig og hade hvor meget jeg elsker mit nye liv. Egentlig har jeg ikke nogen grund, andet end jeg tror at jeg trænger til det. Og så har jeg en helt masse tudemusik. Er jeg et sørgeligt menneske?


Heyheyhey! Jeg har forresten besluttet at få mig nogle dreads. Yup. Dreadlocks i mit eget krøllede garn. Delvist kommer jeg sgu nok til at savne mine krøller og de beundringer der kommer hist og her fra folk som selv ønsker sig krøller.. Men på den anden side.. Hey, jeg er jo ung for fanden.. Det skal jo prøves + jeg får aldrig mere dårlige hårdage med dreadlocks. Det jeg bekymrer mig mest om er hvis jeg får lus i det.. FUCK JEG HADER LUS! Kan slet ikke kapere hvis jeg skulle have dem alle sammen dreaded ud igen eller sådan. Det ville også tage fandens til krig og sorg, hvis det var det.


Tilføjelse: Jeg glæder mig til at svæve rundt i morgen i skyerne og glemme alt om frygt og rædsel. Misha <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages