..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

torsdag den 23. september 2010

Brokkeblog

Dette ville være en brokkeblog, dette bliver en brokkeblog, fordi at jeg vil brokke mig og kaste eder og ondskab ud mod noget af denne smukke verden.

Jeg vil brokke mig over at Stina og hendes evige ulykke og uskyld. Jeg vil brokke mig over den måde hun skriver om sin mor, Jesper og sit liv på. Jeg kunne lade vær med at læse din blog, men på den anden side vil jeg også takke. Tak for hver dag at minde mig om, hvor fantastisk mit liv er.

Jeg vil brokke mig over søde Michael, som ødelagde min nattesøvn i går aftes og jeg vil brokke mig over mit ønske om at være sur på ham, bare lige i dag. Jeg vil brokke mig, for jeg synes at det er respektløst og ondt. For ikke at tale om Amanda og Bornholmer, som jeg kaster onde tanker om lige nu.

Jeg vil brokke mig om mit evige håb, og så vil jeg ikke sige mere.

..og til slut vil jeg brokke mig over denne dumme, irriterende brokkeblog. Men jeg har det bedre nu og måske kan jeg igen kramme Michael, grine med Marco og smile af Stinas sørgelige ord. *smiler*


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages