..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

søndag den 22. august 2010

Socialt vidunder!

For første gang i 8 dage sidder jeg nu og slapper af. For første gang i 8 dage er der ikke mennesker omkring mig - og jeg føler mig nøgen! Jeg har aldrig oplevet noget bedre end dette. Jeg får lidt lyst til at græde, når jeg tænker på hvordan jeg havde det for 14 dage siden. Mine forventninger til efterskoleåret har været høje, rigtig høje. Men for fanden hvor har alle forventningerne haft noget i sig, og hvis ikke mere end det. De mennesker som jeg render med, er nogle typer som jeg aldrig før har kendt. Som jeg beskrev i mit sidste indlæg, har alle virkelig noget specielt i sig. Jeg var bange for at jeg ikke ville finde venner som jeg klingede helt med - det burde jeg virkelig ikke havde bekymret mig om. Misha og jeg har sovet sammen de to sidste nætter, fordi at hendes roomie og min roomie var hjemme på weekend. Ronja (Mishas roomie) var jo tvunget herover og havde ikke talt om andet de sidste par dage om at hun skulle hjem osv. Mig og Misha hang ud i deres værelse og opdagede så at ALLE Ronjas ting var væk - hun havde simpelthen taget alt undtagen et par cremer og sådan nogle småting. Vi vidste så godt at hun ikke ville vende tilbage - og så gik mig og Misha igang med at indrette vores værelse. Vi har skubbet sengene sammen så vi sover i "dobbeltseng", så har vi et lille lyserødt natbord ved siden af min sengehalvdel, hvorpå der står en sort funky lampe og to stearinlys. Så har vi vores hvide skrivebord for enden af Mishas sengehalvdel som står op ad væggen. På bordet står der en masse farvede tykke lys. Vores værelse er det hyggeligste! Det siger alle. Misha er virkelig en skøn pige. Vi passer virkelig godt sammen og det er så VILDT at vi ikke har kendt hinanden, når hun bor så tæt på mig! Jeg er virkelig også begyndt at blive glad for Grønlænder, Michael, Simon, Amanda, Vernar og Mathias. Ih! Mathias er så søt, vi lavede en "Vi-skal-lære-hinanden-at-kende"-aften hvor vi bare lå på mit værelse og stenede herre meget og snakkede om alt mellem himmel og jord. Han er mega-chill. Jeg savner fandme også Lass-Emil (Lass-bass). Han burde ikke være taget hjem, øv.

Forresten! Jeg har slet ikke fortalt om Cecilie der går her. Jeg lagde meget mærke til hende den første dag vi var her (det gjorde alle). Cille har grønt hår og masser af piercinger. Min umildbare tanke var at hun hørte skod wannabe metalmusik. Men fuck, hvor hører hun meget god musik! Burzum fandme, Nile, CC og alt sådan. Det er fandme vildt. Og så piercer hun selv. Igen tænkte jeg "Jaja, tretten år", men næ nej, hun har fandme alt det rigtige proffesionelle piercing grej og det hele er steriliseret. Hun skal lave smiley på mig om en uges tid (FUCK JEG GLÆDER MIG!) og hun tager kun en halvtredser for det!!! OMG. Men i hvert fald, hell fuck yeah! Min mor slår mig ihjel. Hun vil også lave dreads på mig, det er så mega nice!

Nå, men jeg må smutte til frokost nu med Misha-missen. 

Forresten er jeg blevet totalt sund og spiser mega meget salat og løber og jeg ved ikke hvad! YEAH!

Michael!

Sebastian

Simon!

Misha
Lass-bass
Freddie
Camilla
Cille

Marco

Josefine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages