..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

søndag den 8. august 2010

Procenter i blodet


Fredag: 
Jeg stod op da klokken var omkring 16:00 og begyndte at stresse over min manglende beslutning omkring aftenen. Jeg blev for mange måneder siden inviteret til en afskedsfest for Malou og to andre tøser, fordi at de skulle på efterskole. Jeg skrev med Simone, som fortalte mig at hun ikke kom. "Så har jeg jo ingen grund..", skrev jeg tilbage. Bille og jeg snakkede sammen og han kom til festen - igen blev jeg i tvivl. Det endte med at Malou spurgte mig om jeg ville varme op sammen med hende og nogle andre tøser. Jeg tænkte lidt over det, og sagde derefter ja, for det ville jeg gerne. Jeg gad ikke at spilde min aften på at sidde og være sørgelig derhjemme, så jeg tog afsted. Klokken 20:00 var jeg i Saunte og Malou hentede mig på stationen. "Jeg har regnet ud at vi har 15 minutter til at du kan fortælle mig om alt!", sagde hun. Jeg røg en smøg med hende på vejen og fortalte hende om det hele. Piercingen, Benjamin, Tobias, ferien, tøserne og efterskolen. Hun er så ægte, Malou. Hun lyttede til alt, selv om jeg ikke brød mig om at snakke så meget om mig og alt mit lort, men hun ville gerne høre det. Aftenen gik faktisk godt. Pernille var der, Amalie kom ikke. Mig og Pernille snakkede. Det var okay.. Kati var der. Vi snakkede, hun græd. Det var en god aften, men natten var forfærdelig. Jeg får så ondt i kroppen når jeg er rigtig fuld. Som om at jeg har styg vokseværk i hele min krop på én gang.

I går: Jeg fik ikke sovet længe, før jeg skulle op og til Annas nonfirmation. Dagen var fin, Hilda, deres farmor, blev ret fuld efter at have drukket to flasker rødvin. Vi morede os meget med det. Da det blev aften og de gamle smuttede hjem kom alle Annas venner og vi begyndte at fulde os. Jeg er begyndt at se Anna som min rigtige søster. Jeg hader at skulle kaldes "papsøster" og kalde hende det selv. Så jeg hilste på alle med titlen "Storesøster". Det var megarart, og det gav en hvis respekt fra de yngre piger og drenge (hæhæ). Jeg drak og drak og drak og blev da lidt fuld, men nåede heldigvis ikke det stadie jeg alt for tit kommer på: Jeg skal brække mig, jeg kan ikke stå op og jeg er ked af det. Så det var jo godt! Mig og Anna havde typiske fuldemandssnakke som veninder: "Jeg elsker dig!", "Jeg er så glad for at du er min søster!" og så videre. Det var rart - vi var endda på toilettet sammen, hvilket jeg aldrig havde forventet. Da vi havde lagt os i seng gik der ikke lang tid før jeg smuttede nedenunder til Tobias.. Forresten var det lidt mærkeligt at være i Henriks ekskones hus.. Men det har været nogle rare dage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages