..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

torsdag den 12. august 2010

Pakker ned og farver hår

Okaaaaaaay, der er kort tid til nu! Jeg er seriøst spændt, man kan ikke beskrive det! De sidste par måneder har virket så lange, men nu er det lidt lige meget, føler jeg. Fuck og død, det er på SØNDAG!

Jeg er begyndt at pakke, er dog ikke nået så langt. Men lagener, dyne- og pudebetræk, penalhus og min lommeregner er pt. pakket ned! (Suuuuuuuuper Johanne!). Det er lidt underligt at være hjemme igen, specielt efter alt det der skete i mandags. Min mor lader til at ignorere alt det der er sket stille og roligt. Henrik er heldigvis bare Henrik igen, så jeg synes at det har været en win-win situation for mig, hvilket jo ikke helt var meningen. Jeg gad jo godt hvis de forstod hvorfor jeg skred, og ikke bare ignorerede det. Tak..

Mig og Mathias havde gamer aften igen igår!!!!!!!!! Hell, hvor havde jeg savnet det! Jeg elsker når vi beslutter os for at stene vold meget og spille Red Dead Redemption, mens vi snakker over Skype til den tidlige morgen. Han er  sjov! Jeg kan godt lide at jeg ikke tænker over at vi snakker amerikansk når vi har snakket i lidt tid, det gør det hele lidt nemmere. Han fortalte mig noget af det sjoveste (jeg ender altid med at tude af grin når vi snakker). Han fortalte mig om et program på Cartoon Network hvor der var en eller anden dude som hoppede med en bold. Mathias begynder så at synge: "He bounces 1.5 meters! Then he bounces 2.1 meters! But then he only bounces 1.1 meters!". Jeg forstod ikke helt meningen indtil han udbrød: "I mean.. Normal people might be wondering why the hell this guy bounces with the ball. But I was like "What the fuck is a meter?!", I had no idea what you could measure in METERS?!". Jeg døde. Mathias er så nice!

Ih, jeg har slet ikke fortalt om alle de ting jeg købte på ferien! Det ærger mig lidt, for jeg havde tænkt mig at tage billeder af alle de ting jeg havde købt med mit spejlrefleks, men hahahhahaha det blev jo stjålet.. fantastisk! Så jeg tror at jeg vil smide billeder ind af det, når jeg har fået et nyt (hvornår mon det sker??). Nå.. Jeg farvede hår i går! Sort, som nok ikke kommer som en overraskelse, men det er rart at have det helt sort igen. Det var begyndt at blive en lidt fesen brunlig farve. (MIN NORMALE HÅRFARVE! Ad..). Og jeg farvede det selv denne gang og det blev faktisk rigtig flot. Ingen brune pletter whatsoever eller noget, det glæder mig. Så lagde jeg ansigtsmaske bagefter og følte mig rigtig tøset.

 Kogerbillede, men det er soooort!

Forresten er jeg blevet tegnet igen! Er det ikke fint?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages