..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

fredag den 13. august 2010

Jeg vil være ny..

Jeg er virkelig begyndt at blive irriteret. Jeg vil  gerne ha' nye ting. Det jeg ønsker mig mest, er at få lavet noget ved mit hår. Jeg plager stadig min mor om dreadlocks. Nu hvor jeg har farvet mit garn sort igen, kunne det være så fiiint, med sådan nogle lange, flotte dreads med røde perler og andet hejs i. *Knurrer*. Jeg ville også gerne have nogle nye øreringe. Mine øreringe er så random, det er irriterende. Jeg har fire huller i øreflipperne. I det ene hul er min 3mm stretch (som irriterer mig, fordi at den er fesen og skal være større), i hullet i det andet øre har jeg.. intet.. I de to andre har jeg røde sten (fesent). Og så har jeg min sølvring i min helix. Lorteøre.. Anywayse, jeg fik købt mig nogle ting til efterskolen i dag. Blandt andet et super lækkert vækkeur! Jeg har ikke haft et vækkeur i flere år! Så fik jeg også købt en hængelås til mit skab derovre, en cykellås og en pink BH.

Forresten.. Årh! Jeg er så træt af at sidde fast i fortiden. Det værste er at jeg stadig går og tænker på ham. (Ja dig, dit svin). Og han kan give mig kvalme.. Han er så kvalm og ulækker. Jeg er træt af ham, jeg er så indebrændt. Nok om det. I går blev jeg helt lyserød af forelskelse, da jeg lå og tænkte over nogle forskellige ting. Jeg lå og drømmede om en fyr fra min efterskole. (Det er helt skørt, for jeg aner ikke hvem der skal gå der). NÅ, men jeg fik i hvert fald lige tryllet mig hen i fremtiden. Jeg GLÆDER mig sådan til på søndag!

I nat kom jeg super sent i seng, da jeg sad og gamede med to fyre over Red Dead Redemption, det var awsm! Ham den ene, Sørner kaldte man ham åbenbart, var virkelig rar. Han var mega tålmodig og super afslappet, det var nice. Og så er jeg begyndt at skrive meget med en der hedder Daniel over Blackmarket. Og nej, det er ikke et eller andet "Ej, en ny fyr" eller noget. Han er bare en fyr, som jeg meget gerne ser som en fremtidig god ved, hæhæhæ.

jeg savner kat.. kys


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages