..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

mandag den 23. august 2010

Hids dig ned, manse!

Giver lige lidt credit til Mishamusen og alle vores vanvittige udtryk. Du er en skøn pige. Jeg har forresten lavet en aftale med Cille (pierceren) om at få lavet, ikke bare min, men mine piercinger på mandag! YAY. Så jeg skal have lavet min søde smiley og en læbepiercing. Jeg glæder mig megameget. Oveni det bliver Anna også piercet samtidigt. Hun skal have lavet snakebite, det bliver awsm. Jeg glæder mig så vildt!
Min mor slår mig
Se hvor nuttet den er
Og så den lige i læben <3
fuldstændig ihjel, det er helt vanvittigt. Men mig og Anna har aftalt at vi tager hjem til mig første weekend efter vi har fået dem lavet. Men det bliver engang efter at vi har været i Paris. Fuckyeah, det har jeg glemt at fortælle. Vi rejser til
den lækreste storby den 11/9 (totalt riski dag. hæhæ..eller?). Det bliver for vildt at være i Paris med dem alle sammen, jeg glæder mig så meget! Kys herfra.


Mig og Bornholmer, som er mega awsm. Her har han lige fået lavet sine 4 læbepiercinger (dobbelt snakebite).. sygt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages