..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

lørdag den 10. juli 2010

Ulykkelige stunder i lykkens lys

Jeg har tilbragt to dage med Simone - to dage jeg havde set frem til, men også frygtet. Men de forløb sig.. Perfekt, efter min mening. Som jeg fortalte hende; stilheden imellem os føltes ikke længere ubehagelig. Selv om vi er blevet så forskellige, så har vi stadig så meget tilfælles. Minderne.. For vi har virkelig været igennem.. Alt sammen, stort set. Når jeg tænker tilbage på min barndom, vil jeg i hvert fald altid huske Simone.

Jeg ringede til Amalie, for to minutter siden. Det.. forløb sig godt. Heldigvis. 

Amalie: Det var vildt dejligt at se dig i lørdags
Mig: Ja, det synes jeg bestemt også
Amalie: Fuck om vi har haft et lille problem, skal vi ikke bare sige at vi er venner igen? Kan vi ikke det?
Mig: Det synes jeg bestemt. Det ville i hvert fald være ærgeligt at give op nu, vi har jo kun været venner i et år. Desuden har du også lovet mig at bo sammen med mig!

..det gjorde mig glad. Det gjorde mig.. tryg, på en eller anden måde. 

__________________________________________________________________________________
han skriver til mig. om alle hans planer. små hentydninger, de gør mig bange. hvad helved har jeg kastet mig ud i?

...

Forresten er jeg kommet op på noget som jeg tror er 5mm i min stretch. Det gør mig glad. Så har jeg også planer om at få lavet min industrial igen!

hej guldklump 

og du.. du kommer tilbage!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages