..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

tirsdag den 27. juli 2010

Synder

Jeg har slet ikke haft lyst til at skrive blog, og har det stadig ikke. Men jeg er vred, skuffet og ked af det. De sidste par dage har mit humør været højt, strålende og dejligt. Men nu har Benjamin ødelagt det igen. Som altid. Jeg var så tæt på. I morges stod jeg op og tænkte "Tænk hvis vi kom tæt på det, og så det hele blev ødelagt?", og selvfølgelig gjorde det dét. Hvad havde jeg forventet?

Planen var at vi skulle i København i dag, hvilket vi kom. Benjamin skulle pierces, hvilket han blev. Vi skulle købe cd'er, hvilket vi fik gjort. Men vi havde en plan mere, en idé han var kommet med. Benjamin havde i går, da vi snakkede på Skype, sendt mig en anmodning på Facebook: "Anmodning om forhold". Han ville gerne være kærester igen. Han jokede med at vi blev faste kærester, hvis jeg gav ham et godt kys i dag. Efter lang tids diskutteren frem og tilbage, accepterede jeg anmodningen, og så stod der på Facebook at vi var kærester. Jeg sagde at han ville ydmyge mig, hvis vi så i dag eller om nogle dage ikke kom sammen mere, for hele min familie osv. kunne altså se det og der var flere der skrev til mig og sagde tillykke og sådan. Og i dag.. Det første han velkomener mig med er at skynde på mig, med en hård tone, så vi kan finde Wildcat Piercing. Han gav mig ikke engang et ordenlig kram.. Så nu er du igen et svin. Ussel og utroværdig. Jeg elsker dig. Du fortjener det bare egentlig ikke.

jeg har syndet tre gange. jeg har røget smøger to gange og så har jeg gjort noget dumt i dag. jeg vil snakke med Kat..


Edit: Svin.. svin.. svin.. svin.. Hvad fanden foregår der i skallen på dig? Dit uduelige svin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages