..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

søndag den 25. juli 2010

Spænding

I går var jeg i Tivoli med Ea og Bedste. I går var det også 9 måneder siden at min far døde, så vi tog ind og besøgte hans grav. Efter et helved af en tur derind, med ét tog og tre togbusser og jeg ved ikke hvad, fandt vi endelig frem. Der er ikke så meget at sige. Det var rart at se hans grav igen. Sidste gang var jeg der alene. Det var på hans fødselsdag. Jeg løb hele vejen op til hans grav, fra sekundet jeg trådte ind på kirkegården. Jeg ved ikke hvad jeg forventede dengang.. Et tegn måske? Nå, vi tog videre til Tivoli og var derinde klokken 18:30. Ea og jeg synes at det var alt for sent, og vi brokkede os over at Bedste ikke havde ville tage afsted noget før. Men vi hyggede os derinde. Jeg fik prøvet alle de sindssyge ting og fik Ea med op i "Dæmonen" og "Dragen". Det var fint nok. Vi fik også købt et åndssvag grimt billede af os i den gamle rutsjebane.

På tirsdag skal jeg til København med Benjamus og Hjermind. Det bliver hyggeligt! Benjamin skal have lavet earl/bridge, så han bliver megalækker og jeg skal ja.. Også lide, men det vil jeg ikke komme ind på, hihi. Så skal vi nok gå rundt og kigge på CD'er, æde noget klamt føde og have det sjovt. Mit humør er utrolig højt, hvilket er underligt..

UH UH! Forresten!! Dette er min første dag "røgfri" har jeg besluttet mig. Jeg røg min sidste smøg i morges (jeg har heller ikke flere), så jeg tænkte at jeg lige så godt kunne gøre forsøget nu. Min krop er sådan lidt.. Stikkende i det, den hader mig sikkert nu.

Haha, vi er  grimme! 

Tilføjelse: Benjamin kom hjem fra sommerhus i går. Vi cammede og da jeg skulle til at gå, sendte han mit et møs!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages