..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

onsdag den 21. juli 2010

Smerte

Jeg ringede til Amalie i går aftes og det endte med et længere slagsmål over sms efterfølgende. Så nu har jeg tænkt over nogle ting. Jeg overvejer bare at slette hende fra min facebook, og glemme alt om hendes eksistens. Jeg lå vågen hele natten næsten og det endte med at den times søvn jeg fik, foregik nede i stuen. Og så skrev jeg med Benjamin. Efter jeg forklarede ham om de updates der har været med mig og Amalie skrev han. "Hvorfor vil du være ven med en der gør sådan?". Og så begyndte jeg faktisk at undre mig over det samme. Han skrev også noget andet som gjorde mig rigtig glad: "Snart kommer du på efterskole og så får du en assload af nye venner. Der er ingen grund til at holde fast i dem der kun er deltidsvenner.. Du har da også Bille". Og han har sgu nok ret. Vi falder alligevel fra hinanden under alle omstændigheder når jeg kommer på efterskole. Og Bille.. Selvfølgelig har jeg Bille. Han rejser bare så fandens meget her for tiden. Jeg glæder mig til at se ham når jeg kommer hjem. Der er ikke noget bedre end at få de "Johannaaaaa!" beskeder han sender til mig.

Jeg synes lige at dette fortjener en plads i bloggen (igen). For jeg har tænkt meget over det:

Chris siger (03:41):
 You're not so sunshine anymore
johanne monir siger (03:41):
 Why not?
Chris siger (03:42):
 I don't know
 The world got to you

Det er så mærkeligt at Chris siger noget som det, det kom helt bag på mig, men det ramte lige i hjertet.

Anyway, Ea kommer over om lidt, heldigvis. Så skal vi være fulde. Jeg føler at sommerferien er gået sådan her: Druk, tømmermænd, ensomhed, venner, fest, druk, tømmermænd... Og sådan kører den bare rundt. Selvfølgelig var jeg også på ferie, men whatever. 

Den her er så rar og fredfuld..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages