..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

lørdag den 10. juli 2010

Sansemangel og frygt af følelser

Jeg mangler.. noget. Lige siden den ene nat på Kreta, har jeg haft følelsen. Jeg græd den nat og satte mig udenfor og røg rastløst nogle smøger. Jeg følte mig så.. alene. At jeg ikke havde grund til at vende tilbage til Danmark. I de sidste syv måneder er der faktisk én ting, som har hjulpet mig fremad hele tiden. Lige fra at skulle vende tilbage til Danmark, men også i den aller sværeste tid, hvor min far lige var død og mig og Benjamin slog op, hvor jeg mest af alt havde lyst til at tage mit eget liv; den ene ting har fået mig til at blive ved med at leve, smile, grine, skrive, lytte og tænke: jeg skal på efterskole. Jeg føler at jeg får en ny chance der.. Selv om jeg har mistet min far, Benjamin og de få veninder, jeg troede var aller tættest på mig (og jo, jeg føler virkelig jeg har mistet dem.. Også selv om jeg snakker med Amalie igen..). 

Jeg har mest af alt lyst til at forsvinde fra det hele, at tage på efterskole nu. Jeg glæder mig ikke bare til at starte på ny, men også at kunne flygte fra det hele. Nogle gange ville jeg ønske at jeg aldrig havde kunnet fordrage min far, at jeg aldrig havde mødt Benjamin eller havde haft nogle super tætte veninder - havde jeg aldrig haft det, havde jeg ikke kunne miste noget. Dem der ikke har noget, kan ikke miste noget.. vel? Og alligevel har jeg følt at mit liv til tider har været med så meget mening, at jeg har villet fastlåse mig i den periode, aldrig mere blive ældre, eller komme videre for den sags skyld. Men nu virker det bare.. Tomt - uden mening, uden grund. 

Jeg er stadig forelsket. I drømmen, i håbet og i fortiden. Jeg sidder fast, det er derfor jeg ikke kan komme videre. Og ja, sådan er det. Jeg vil ikke indrømme det, men sådan er det. Jeg kommer igennem dagen med mine minder om småting der skete dengang. Små åndssvage ting som sange, personer i film, steder, udtryk, skrifttyper. og kys..

Titlen på indlægget er oprindeligt givet til billedet i toppen af min profil 


Du fylder min hverdag, selv om du ikke engang er indholdet mere
..jeg hader dig for det


Life means more since I stopped thinking
Life means more because you keep me going
I dreamed that we had another moment, still
We could be the champions of art
I killed myself because I was stupid
Great things come, but only as a blessing
It took so long because nobody told me
The Son of God is nothing more than this

I think I have it, I'm an angel
Humbled as such to learn from you
the truth of Life is never spoken
And sleep hasn't ever done me any good yet

Sleep is a curse
Remember that moment the music led
our dying minds to Heaven?
The promises of Life are tragic
The one for me will never have those things
That night, the forest was seething
So many things, but her face was all I saw
You're so good, your face is all I see.

I think I have it, I'm an angel
Humbled as such to learn from you
The truth of Life is never spoken
And sleep hasn't ever done me any good yet 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages