..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

fredag den 23. juli 2010

Omsorg

I dag er jeg glad, rigtig glad. I går aftes skrev Benjamin til mig. "Godaften :D" skrev han og så spurgte han om jeg ikke ville ringe. Hans telefon opførte sig dog underligt, men han ringede i morges og vækkede mig. Tosse. Dejlig start på dagen.Og for at det ikke skal være løgn skal jeg i Tivoli i morgen. Jeg krydser fingre for at jeg kan hive Ea op i bare nogen af de vilde forlystelser. Og forresten.. JEG SER SNART BENJAMIN! Jeg glæder mig. Min mave slår knuder.

Jeg er begyndt at skrive meget med en pige. Jeg ved ikke om jeg skal kalde hende pige eller kvinde. Hun gør mig glad. Jeg føler mig så.. Tilpas og tryg når vi skriver. Jeg har en forfærdelig trang til at stikke min hånd ind gennem skærmen, så jeg kan ae hende på kinden og holde om hende og fortælle hende at jeg har lyst til at være der for hende, hvilket virker helt skørt fordi at hun er ældre end mig og vi kun har skrevet sammen siden den 10. Men jeg føler allerede at jeg kender hende og hun kender mig. Nu har vi jo også vidst hvem hinanden var i et godt stykke tid. Jeg ønsker at være hendes veninde forfærdeligt meget. Søde Kat. Jeg vil give dig et kram!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages